Renkli, boyalı posterlerle hazırlanan ve 2 - 3 sayfalık broşürlerle vatandaşlara program diye dağıtılan kitapçıkların ne yazık ki basit birer reklam aracı olmanın ötesine gidemediğini belirten Ali Peri, "Hal böyle olunca da seçmene, yeni bir belediyecilik ve yeni bir hizmet anlayışı sunulamamakta ve farkındalık yaratılamamaktadır. Düşünün ki bir kenti beş yıl yönetme işine talip oluyorsunuz ve 2 - 3 sayfalık bir programla. Bu bilime aykırı bir durumdur. Ama ne yazık ki seçimlerde ve seçim öncesi çalışmalarda geldiğimiz durum bu. Seçmenin asıl dikkate aldığı konu aday ve adayın projelerdir. Bu nedenle tüm adayların kimseyi karalamadan ve suçlamadan projeleri ile programları ile kendilerini ifade etmeleri ve seçmenler arasında gerginlik yaratmamaları gerekmektedir. Gaziantep‘imizin sorunları olarak, kentin görüntü kirliliğini, gürültü kirliliğini, yeşil alan, park ve bahçelerin yetersizliğini, katı atık kirliliğini, hava kirliliğini, alt yapı yetersizliğini, trafik sorununu ve daha sayabileceğimiz birçok sorununu sayabiliriz. Bunun yanında, Gaziantep sanayisi birçok eksikliğine rağmen, birkaç aydır yaşadığımız krizde ayakta durma mücadelesi ile kapasitesi, üretim teknolojileri, iş gücü vb. birçok özelliği ile Ülkemizde marka sanayi olma özelliğini kazanmıştır. Gaziantep‘imizin, her yönü ile Marka Şehir olabilmesi için tüm alanlarda; sağlık, eğitim, spor, kentleşme, kültür vb. konularda da gerekli duyarlılık ve çaba gösterilmesi, bu konularda da ciddi atılım ve projeler üretilmesi gereklidir. Bu da adayların önlerinde bir görev ve ödev olarak beklemektedir" diye konuştu. |