ANA SAYFA İLETİŞİM BİLGİLERİ BAĞLANTILAR SİTE HARİTASI E-POSTA GİRİŞİ ÜYE GİRİŞİ TMMOB
eski.mmo.org.tr ENGLISH
AKM ML MK EKM

08 Mayıs 2024 Çarşamba    

EİM-MEDAK MİEM PBK

 TMMOB MAKİNA MÜHENDİSLERİ ODASI MARKA YÖNETİMİ SEMPOZYUMU DÜZENLEME KURULU BİRİNCİ TOPLANTISINI YAPT

    Yayına Giriş Tarihi: 28.09.2004  Güncellenme Zamanı: 09.10.2008 14:16:06  Yayınlayan Birim: GENEL MERKEZ  
 


TMMOB Makina Mühendisleri Odası olarak Gaziantep Şube Sekreteryalığında Gaziantep'te Marka Yönetimi Sempozyumu Düzenleme Kurulu ilk toplantısını 25 Eylül 2004 Cumartesi günü Gaziantep'te gerçekleştirdi. Oda Yönetim Kurulu Sekreter Üyesi Ali Ekber ÇAKAR ve Yönetim Kurulu Üyesi Tahsin AKBABA'nın katıldığı toplantıya Adana, Ankara, Edirne, Gaziantep ve Trabzon Şube temsilcileri katıldı.

Toplantıda Sempozyum çalışmaları hakkında genel bir bilgilendirme yapıldıkta sonra ,Sempozyum Düzenleme Kurulu Toplantı takviminin olağanüstü durumlar dışında 04 Aralık 2004 ve 02 Nisan 2005 tarihlerinde yapılmasına karar verilerek, Sempozyum Yürütme kurulu ve Sempozyum sekreteri belirlenerek sempozyumun 14/15 Nisan 2005 tarihinde Gaziantep Ticaret Odası Konferans Salonunda yapılması kararlaştırıldı. Sempozyum Danışmanlar Kuruluna 01.10.2004 tarihine kadar netleştirilmesi hedeflenmiş ve Sempozyumunda ele alınacak bildiri konularının Algılama Yönetimi, Avrupa Birliği Sürecinin Markalaşma ve Markalar Üzerine Yansımaları, Farklılıkların Yönetimi, İmaj/İtibar Yönetimi, Marka Bağımlılığı, Marka Değeri, Marka Değerlendirme, Marka Denkliği, Marka Farkındalığı ve Tanınırlığı, Marka Geliştirme, Marka Gereçleri, Marka Gücü, Marka İletişimi, Marka İmajı, Marka İsmi, Marka Kimliği, Marka Konumlandırma, Marka Kreasyonu, Marka Kültürü Oluşturma, Marka Liderliği, Marka Mevzuatı, Marka Mirası, Marka Stratejileri, Marka Tanıtımı, Marka Tescili, Marka ve Bilişim Teknolojileri, Marka ve Halkla İlişkiler, Marka ve İnsan, Marka ve Kalite, Marka ve Kurumsallaşma, Marka ve Müşteri Segmentasyonu, Marka ve Pazarlama, Marka ve Tasarım Hakları, Marka ve Ürün İlişkileri, Marka ve Yenilikçilik, Marka Yayımı, Marka Yönetimi, Markalar ve Farklılaşma, Markalar ve Franchising, Markalar ve Perakende Sektörü, Markalar ve Reklam Boyutu, Markalar ve Sloganlar, Markalaşma, Markalaşma ve Duygusal Zeka, Markayı Yaşatma, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Marka, Özel Markalar, Patent Hakları, Sponsorluk, Reklam ve Marka Tanıtım Araçları, Tüketici Analizleri, Tüketici Güveni, Yenilik Yönetimi, Coğrafi İşaretler, Ekonomik/Siyasal İstikrar ve Marka şeklinde olması kararlaştırılmıştır.

Sempozyumu Destekleyen Kuruluşların belirlenmesi için Üniversitelerin ilgili fakültelerine, İlgili kamu kurum ve kuruluşlarına ve İlgili dernek, vakıf ve sektörel yayınlara çağrı yapılmasına karar verildi.

Toplantıya Katılanlar

Ali Ekber ÇAKAR

Tahsin AKBABA

Ali PERİ

Doç. Dr. Türkay DERELİ

Doç. Dr. Adil BAYKASOĞLU

Selçuk ERİŞ

Mahmut TEBERİK

M.Nihat ANGI

Yahya BULAT

Arzu BORAN

Tüm Haberler »

28.09.2004 tarihinden itibaren 3855 defa okunmuştur.

 
SAYFA ÜSTÜ
ÖNCEKİ SAYFA

COPYRIGHT © 2024 TMMOB MAKİNA MÜHENDİSLERİ ODASI
MEŞRUTİYET CADDESİ No:19 KAT:6-7-8 KIZILAY / ANKARA
TEL: 0850 495 0 666   FAKS:(+90) 312 417 86 21
E-POSTA:

Key İnternet Hizmetleri